;

Microsoft a Sitronics dodají billingový systém pro Vodafone

20. 2. 2007
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Microsoft a Sitronics Telecom Solutions (dříve Strom Telecom) uzavírají partnerství, v jehož rámci chtějí telekomunikačním operátorům nabízet billingová řešení integrovaná s obchodními aplikacemi a systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM).

Microsoft a Sitronics Telecom Solutions (dříve Strom Telecom) uzavírají partnerství, v jehož rámci chtějí telekomunikačním operátorům nabízet billingová řešení integrovaná s obchodními aplikacemi a systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM).

Prvním zákazníkem se stal mobilní operátor Vodafone.

Partnerství mezi Microsoftem a Sitronicsem spojí technologie Microsoft Customer Care Framework (CCF) a Microsoft Dynamics CRM 3.0 s informačními systémy Sitronics TS Foris BSS/OSS pro konvergentní billing v reálném čase. Nové společné řešení bude nabízeno zákazníkům v západní, střední a východní Evropě, v asijsko-pacifickém regionu, na Středním východě a v Africe.

"Růst poptávky po službách založených na obsahu otevírá nové zdroje příjmů a operátoři, aby tento zdroj příjmů dokázali využít, potřebují nástroje, kterými nové služby zákazníkům zpřístupní," uvedl Rainer Grumann, viceprezident společnosti Sitronics TS Czech Republic pro obchod a marketing.

Vodafone doufá, že díky novému informačnímu systému dokáže lépe oslovit firemní zákazníky na míru upravenými službami a rychleji vybavovat jejich komplexní objednávky. Součástí implementace je také platforma pro poskytování služeb typu triple-play prostřednictvím IP protokolu v mobilních i pevných sítích.

Technologie Microsoft CCF v rámci implementace u Vodafonu chrání zákazníka před přerušením dodávky služeb v okamžicích, kdy dochází ke změnám v podpůrných systémech telekomunikačního operátora. CCF zároveň zajišťuje operátorům zákaznického centra okamžitou dostupnost všech zákaznických dat a jejich automatické zobrazení v případě hovoru se zákazníkem. Systém využívá jednotného přihlášení ke všem datovým zdrojům a v jednotném rozhraní nabízí údaje potřebné k vyřešení obchodního případu.

Autor článku