;

Michal Gabriel je novým marketingovým ředitelem v CZC.cz

13. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: CZC.cz
V čele marketingového týmu prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz nově stojí Michal Gabriel, který do CZC.cz přichází z digitální agentury H1.cz. V srpnu tak po více než dvou a půl roce vystřídal dosavadního ředitele marketingu Kamila Demutha.

Gabriel našel zálibu v počítačích a elektronice již jako teenager, kdy stavěl počítače pro své kamarády a nakupoval komponenty na tehdejším CzechComputer.cz. To se projevilo i na volbě jeho studijního oboru, kterým se stala elektrotechnika a informatika. Ty nejcennější profesní zkušenosti nasbíral za posledních pět let v digitální agentuře H1.cz, kde pracoval na pozici Account Managera. Během svého působení se věnoval zejména komunikaci společností Home Credit, Škoda Auto a Volkswagen Group.

ICTS24

A právě tyto zkušenosti chce nyní uplatnit. „V CZC.cz bych chtěl nejen dále rozvíjet z mého pohledu velmi dobře nastartovanou nenásilnou a autentickou komunikaci značky, ale také využít své zkušenosti z výkonností agentury a začít ve větší míře uplatňovat principy marketingu řízeného daty. V datech vidím pro e-shop takovýchto rozměrů a zaměření velké možnosti využití v oblasti vývoje webu, vlastních marketingových nástrojů i relevantního obsahu, kterým podpoříme naši specializaci směrem k technologickým fanouškům,“ uvedl ke svému nástupu Michal Gabriel, nový marketingový ředitel CZC.cz.

Prakticky ihned po svém nástupu byl Gabriel obsazen do připravovaných reklamních spotů na promo podzimní kampaně, kde si zahrál roli nováčka používajícího zastaralou elektroniku. Ve svém volném čase se věnuje sportu a cestování. Oblíbil si také hip-hopovou muziku a rád zkouší technologické novinky a nejrůznější gadgety.

Autor článku