„Seznam se stále více soustředí na nové technologie, které pomáhají s efektivním prodejem našeho reklamního prostoru. Je potřeba celý obchod posouvat tímto směrem, a to je disciplína, kde má Seznam k dispozici silnějšího hráče, než jsem já. Martina jsem do firmy v roce 2015 doporučil a jsem rád, že nabídku stát se obchodním ředitelem od představenstva přijal,“ komentuje své rozhodnutí Michal Heisig, současný obchodní ředitel Seznam.cz.
Martin Švarc, který od 1. června obchodní oddělení povede, k tomu pak doplňuje: „Moc si vážím důvěry, které se mi dostalo od představenstva i Michala. Doteď bylo mým úkolem být dobrým rádcem, a to jak produktu, tak obchodu. Spolu s celým obchodním týmem si kladu za cíl být i v nastávající sezóně nejlepším partnerem inzerentů, agentur, ale i partnerských webů na trhu. Společně k tomu máme ty nejlepší předpoklady: skvělý produkt, zkušenost, talent a chuť.“