Petr Hampl (1969) byl jmenován do nově vytvořené pozice marketingového ředitele pro střední Evropu ve společnosti LogicaCMG. V této funkci je přímo odpovědný generálnímu řediteli pro tento region, Janu Kubátovi. Petr Hampl vede marketingový tým a koordinuje jeho práci s obchodními aktivitami divizí.
Petr Hampl pracuje ve společnosti LogicaCMG od roku 1998, v posledních několika letech jako tiskový mluvčí místní pobočky. Před příchodem do této firmy působil jako novinář (nepočítáme-li dvouletou civilní službu v sekretariátu České evangelikální aliance v letech 1996-8). Začínal v deníku Telegraf (vedeném tehdy Pavlem Šafrem), poté působil v Respektu, v tiskové agentuře ČTA a v Lidových novinách.
Petr Hampl vystudoval sociologii na Filosofické fakultě UK, hovoří plynně anglicky a domluví se i rusky. S ohledem na časové možnosti se snaží udržovat kontakt se svým původním oborem, pozornost věnuje zejména anglosaské konzervativní sociologii a politické ekonomii. Jednoznačně nejvíce času však tráví se svou rodinou — manželkou Markétou a jejich třemi dětmi.
Petr Hampl