Divizím domácích spotřebičů a televizí se sice nadprůměrně dařilo, jenže mobilní byznys dosáhl ve čtvrtém kvartále provozní ztráty ve výši 192,33 milionu dolarů. To je sice v porovnání s předchozím čtvrtletím (-331,37 milionu) docela zlepšení, jenže na lepší časy se tak úplně neblýská.
LG hovořila o silné konkurenci, které čelí ze strany čínských mobilních značek – Huawei, Xiaomi a Oppo jsou na seznamu největších výrobců smartphonů na světě hned pod Apple a Samsungem a dominují prodejům ve své domovské zemi.
LG v průběhu roku 2016 v Číně prodala údajně jen 160 tisíc svých telefonů a v současnosti má na tamním trhu smartphonů méně než procentní podíl. V zemi nebyly uvedeny vlajkové modely G6 a V30; posledním představeným modelem tam byl G5 SE v roce 2016.
V lednu se na internetu objevila zpráva, že nástupce G6 – model G7 – projde na základě rozkazu samotného šéfa LG Electronics Jo Seong-jina úplným přepracováním. Původně se předpokládalo, že tento model bude uveden na Mobilním světovém kongresu, který začíná ještě v únoru, jenže podle všeho se představí na samostatné akci někdy v polovině roku.
Na nedávné akci CES v Las Vegas LG prozradila, že končí s každoročním cyklem uvádění nových modelů a namísto toho se zaměří na postupné vypouštění více variací na jedno téma. „Nové smartphony budeme odhalovat, když to bude potřeba. Ale nebudeme uvádět nové jen proto, že to dělá konkurence,“ řekl Jo.
Zdroj: Techspot.com