Ericsson se ve své nedávné studii Delší život: zdraví a internet, podíval na to, jak jsou spotřebitelé se sebou spokojeni po zdravotní stránce a jako jejich zdraví a sportování souvisí s využíváním internetu. Studie shrnula data z nedávných spotřebitelských průzkumů, přičemž pokrývá 49 zemí světa.
Michael Björn, šéf výzkumu v Ericsson ConsumerLab říká: „Ti, kteří jsou již nyní spokojeni se svým zdravotním stavem a životním stylem jsou zpravidla první, kteří zkoušejí nové přístupy. Z jejich strany vidíme větší zájem o novinky z wellness technologií jako od typických technologických pionýrů nebo těch, kteří trpí nějakými zdravotními problémy, Early adopters mají velmi specifické nároky, které směřují ke cloudu, ochraně soukromí, design a funkcím, které chtějí využívat simultánně. Naplnění jen jedné či dvou z nich jim jednoduše nepostačí.“
Tím, že 71 procent spotřebitelů se ve stejné míře zajímá o monitorování svého zdraví, jakož i o nositelná zařízení a analýzu organismu. Spotřebitelé poukazují i na širokou paletu cloudových služeb, které jim rovněž dávají potenciál žít zdravěji a déle, ať už jsou to technologie nositelné nebo ne.
Studie také odhalila, že očekávání delšího života jdou za hranice osobních zařízení a služeb, povzbuzují nástup změny v individuálním i společenském vnímání zdraví jako životního stylu.
Micheal Björn k tomu dodává: „Spotřebitelé v městech čelí stále větším ekologickým problémům a jejich zájem o společenské koncepty v rámci ochrany zdraví se zvyšuje. Pokud mluvíme o technologiích, jde například o náramky, které monitorují hladinu smogu, nositelné technologie, které pomáhají ekologicky smýšlejícím lidem koordinovat dojíždění do práce a mnoho dalších. Mohou tak přispět k rychlejšímu zavádění změn. Zájem o zdraví na individuální úrovni tak může vést ke změnám na úrovni společnosti“.