;

Kateřina Slánská povede marketing společnosti Universal Robots v regionu CEE

3. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Universal Robots
Novou marketingovou manažerkou dánského výrobce kolaborativních robotů Universal Robots se stala Kateřina Slánská. V regionálním týmu bude odpovědná za marketingové a PR aktivity ve střední a východní Evropě.

Hlavním úkolem Kateřiny je posílení znalosti značky a produktů Universal Robots jako inovativního lídra na trhu kolaborativních robotů v regionu střední a východní Evropy a řízení marketingových aktivit v souladu s obchodní strategií firmy. Současně se bude podílet na organizaci prezentačních a předváděcích akcí, na vytváření nových obchodních příležitostí a rozšíření partnerské sítě.

ICTS24

„Společnost Universal Robots loni prakticky celosvětově zdvojnásobila své obchodní výsledky, když obrat vyrostl o 91 %. To potvrzuje naší vedoucí pozici globálního lídra segmentu kolaborativních robotů a protože i pro příští roky očekáváme významný růst tohoto trhu, kontinuálně zvyšujeme  investice do vývoje, prodeje i zákaznické podpory“, uvedl Slavoj Musílek, generální ředitel pro střední a východní Evropu.

Kateřina Slánská působila dlouhou dobu na trzích EMEA v plánování, vývoji a realizaci marketingových kampaní a řízení PR aktivit ve firmě Rockwell Automation a společnosti Ericsson. Po absolvování gymnázia odjela do Velké Británie, kde kromě angličtiny studovala také oblast leteckého cestovního ruchu. Má syna a mezi její hlavní koníčky patří historie, cestování, sport a hudba.

Autor článku