Společnost Empire, český dodavatel informačních a komunikačních technologií, nasadila podstatné inovace v internetovém bankovnictví Československé obchodní banky (ČSOB) a Poštovní spořitelny.
Změny jsou součástí procesu zdokonalování internetového bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny a zahrnují řadu významných kroků poskytujících vyšší komfort zákazníkům banky. Díky řešení založenému na systémech Empire Internet Banking BANKING a Empire Business Banking mohou klienti ČSOB a Poštovní spořitelny například měnit své PIN kódy pro přihlašování ke službám elektronického bankovnictví přímo v prostředí internetového bankovnictví.
Mezi provedenými změnami najdou zákazníci také řadu dalších zajímavých funkcí, mj. pohodlnou možnost splácení kreditních karet, která automaticky vyplňuje platební příkazy včetně částky, kterou nemusí držitel kreditní karty opisovat z výpisu, ale pouze si zvolí zda chce zaplatit minimální, či plnou splátku úvěru. Samozřejmostí zůstává možnost zadat libovolnou výši splátky. Mezi další vylepšení správy platebních karet patří možnost elektronicky si zažádat o změnu limitů platebních karet nebo o opětovné vydání PIN kódu k platební kartě. Nové služby v oblasti platebního styku zahrnují i tuzemský devizový příkaz k úhradě nebo příkaz k úhradě do zahraničí, seznam blokací na účtu nebo zadání platebního příkazu z historie účtu.
Vyšší komfort, úspora času zákazníka, centralizace všech finančních operací zákazníka do jednoho prostředí byly rovněž důvodem pro začlenění dalších funkcí do internetového bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny. Díky použití sofistikovaných řešení Empire Internet Banking BANKING a Empire Business Banking je dnes internetové bankovnictví Poštovní spořitelny obohaceno také o věrnostní program s možností prohlížení aktuálního bodového stavu či objednávky dárků za dosažené body.