;

IBB spustil službu BBelements

12. 6. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Službu s názvem BBelements Ad Server spustila dnes společnost Internet BillBoard. Nové funkce mají zefektivnit cílení a správu reklamních kampaní.

Službu s názvem BBelements Ad Server spustila dnes společnost Internet BillBoard. Nové funkce mají zefektivnit cílení a správu reklamních kampaní.

Internet BillBoard, český dodavatel služeb pro správu internetové reklamy, dnes spustil službu BBelements Ad Server, známou dříve pod názvem BBmedia. Původní BBmedia prošla rebrandingem, poskytuje nové funkce a zásadních změn doznal i samotný design webu a uživatelského rozhraní.

BBelements Ad Server nabídne například exkluzivitu bannerových pozic prostřednictvím funkce Surround Ad/Me and no-one else. Pomocí funkce Autooptimalizace kampaně na kliky je možné lépe plánovat dosažené počty kliků v kampani. Díky službě Konkurence zamezí zobrazování reklamy oborově stejně zaměřených konkurentů na konkrétních webových stránkách. Novou podobu má rovněž statistický modul, který je podstatně rychlejší a díky novým pokročilým reportingovým nástrojům umožňuje uživateli generovat online i offline reporty v libovolných podobách a mnoha různých formátech. Taktéž plánujeme brzké spuštění sociodemografického a lifestylového cílení.

"Díky novinkám v BBelements je nyní možné nabídnout klientovi přesnější zásah jeho cílové skupiny," uvedl v souvislosti se spuštěním nového serveru předseda představenstva a generální ředitel IB Karel Pavlíček. "Lze mu tudíž garantovat jak maximální účinek jeho kampaně, tak i optimální využití každé koruny, které do ní investoval."

Autor článku