;

HP se orientuje na optimalizaci obchodních přínosů

28. 3. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

HP představuje nové softwarové portfolio. Necelé čtyři měsíce po dokončení akvizice Mercury došlo ke konsolidaci stávající nabídky softwarových nástrojů obou společností. Nové portfolio je nyní nabízeno pod souhrnným názvem HP Software a původní značky OpenView a Mercury zcela vymizely.

HP představuje nové softwarové portfolio. Necelé čtyři měsíce po dokončení akvizice Mercury došlo ke konsolidaci stávající nabídky softwarových nástrojů obou společností. Nové portfolio je nyní nabízeno pod souhrnným názvem HP Software a původní značky OpenView a Mercury zcela vymizely.

Mercury představuje pro HP druhou největší akvizici od sloučení s Compaqem a v oblasti softwaru je vůbec největší akvizicí v historii firmy (viz také článek HP dokončuje akvizici Mercury).

V důsledku uskutečněné akvizice se HP stala celosvětovou jedničkou v oblasti nástrojů pro optimalizaci obchodních přínosů IT (BTO - Business Technology Optimization). Podle představitelů HP je jeden z nejvýraznějších problémů, kterému dnes ředitelé IT oddělení čelí, spojen se správnou výbavou a funkcí aplikací. Po fázi vývoje jsou zodpovědní za to, že nová aplikace bude dělat přesně to, co dělat má a snese také odpovídající zátěž přistupujících uživatelů. HP nyní nabízí nástroje pro automatické testování.


Další informace o problematice BTO naleznete v naší rubrice Co je co zde.

Autor článku