;

GTS se soustředí na podnikovou klientelu

5. 9. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kvůli konsolidaci hned několika firem (jako je Aliatel, Nextra a Telenor), které GTS Novera nedávno koupila, vytyčili představitelé společnosti i novou strategii – v centru zájmu je podniková klientela a konvergované služby. V dlouhodobém výhledu chce do roku 2010 s předpokládaným obratem 10 miliard korun dosáhnout 8 - 10% podílu na celkovém pevném i mobilním telekomunikačním trhu.

Kvůli konsolidaci hned několika firem (jako je Aliatel, Nextra a Telenor), které GTS Novera nedávno koupila, vytyčili představitelé společnosti i novou strategii – v centru zájmu je podniková klientela a konvergované služby. V dlouhodobém výhledu chce do roku 2010 s předpokládaným obratem 10 miliard korun dosáhnout 8 - 10% podílu na celkovém pevném i mobilním telekomunikačním trhu.

„Důkladně jsme vyhodnotili naši pozici po završení integrace i dlouhodobé trendy na telekomunikačních trzích. Hodláme se jednoznačně soustředit na firemní zákazníky, kterým jsou přizpůsobeny parametry naší produktové nabídky: její šíře, garance kvality služeb i přiměřené ceny. Chceme pro ně být přirozenou volbou číslo jedna při výběru operátora a nejen v České republice, ale v rámci naší skupiny i v celé střední Evropě,“ řekl Milan Rusnák, generální ředitel GTS Novera.

Větší důraz bude kladen i na lepší koordinaci obchodních aktivit v rámci mateřské skupiny GTS Central European Holding – to má vyjít vstříc především nadnárodním zákazníkům společnosti, kteří působí ve více zemích středoevropského regionu. „Řada našich zákazníků řídí svůj provoz v kontextu celého regionu a chtějí i své telekomunikační potřeby řešit jednotně, prostřednictvím jediného operátora – což jim kromě komfortnější zákaznické obsluhy přináší i úspory nákladů,“ dodal Milan Rusnák.

Autor článku