-
Rozšíření, jejichž jedinýmúčelem je nainstalovat, spustit nebo otevřít jinou aplikaci či webovou stránku. (Google možná bude chtít v tomto smyslu provést nějaké to vlastní čištění, neboť rozšíření Chrome Remote Desktop dělá jen jednu věc, a sice otevírá jedinou webovou stránku.
-
To, aby vývojáři ovlivňovali umístění doplňků na elektronickém tržišti například nafukováním počtu instalací nebo recenzemi svých vlastních řešení.
-
Doplňky, využívající notifikace k šíření spamu, reklam nebo nechtěných zpráv.
Google už delší dobu pracuje na způsobech, jak získat vliv nad knihovnou rozšíření pro Chrome, nicméně ty se doposud zaměřovaly prakticky výhradně na to, jak zajistit, aby byl Web Store jejich jediným zdrojem, například když uváděl bezpečnostní důvody k ospravedlnění své údajné schopnosti hromadné deaktivace již nainstalovaných rozšíření.
Tím, že Google koncentroval rozšíření do Web Storu a, což je ještě důležitější, rozdrtil konkurenci Chromu, dosáhl minimálně jedné věci: Soaresová a Ackerman se pochlubili tím, že na Chrome Web Store se aktuálně nachází více než 200 tisíc rozšíření.
Ne všechny si to však zjevně zaslouží. „Po 27. srpnu mohou být rozšíření porušující aktualizovaný souhrn pravidel stažena a deaktivována,“ napsali Soaresová s Ackermanem, kteří hrozí tím, že vývojáře porušující tato pravidla nejenže stáhnou z tržiště, ale jejich řešení vypnou z jednotlivých kopií Chromu.
Zdroj: Computerworld.com