;

Facebook nabídne nové sociální nástroje pro podniky

14. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © maxkabakov - Fotolia.com
Po 11 letech propojování lidí a jejich soukromých životů vstupuje sociální síť Facebook do nové fáze – v příštích měsících plánuje spustit sociální síť pro podniky s názvem Facebook at Work. Jak bude vypadat vstup spotřebitelsky orientované firmy do podnikové sféry a jak nové nástroje pomohou zvýšit produktivitu?

Facebook at Work není jen další aplikace nebo služba od tvůrce největší světové mediální a komunikační platformy. Facebook s tímto novým nástrojem vstupuje na zcela nové hřiště – do podnikové sféry, která představuje trh se 3 miliardami uživatelů. Takový posun vyžaduje jiné schopnosti, posun prodejní strategie a odlišný obchodní model.

Práce na aplikaci Facebook at Work běží již přes rok. Její beta verzi v současné době testuje více než 300 podniků. Služba bude obecně dostupná v nadcházejících měsících. Zatím Facebook shromažďuje zpětnou vazbu od testerů, aby produkt před spuštěním co nejvíce zdokonalil.

Pro Facebook znamená nová služba orientaci na nový typ zákazníků, a to náročnějších. Řešit musel také personální zajištění tohoto projektu ambiciózního podnikového softwaru - najmout vývojáře s patřičnými zkušenostmi, sestavit globální obchodní tým, který rozumí velkým firemním zákazníkům a jejich potřebám, a vyškolit odborné konzultanty, kteří pomohou zákazníkům s implementací pro tisíce nebo  desetitisíce uživatelů.  

ICTS24

Tým aplikace Facebook at Work chce vytvořit podnikový software s pravidelným cyklem aktualizací a vylepšení. Cílem je také intuitivnost – aby uživatel nepotřeboval zaškolení a mohl Facebook at Work ihned používat.

Facebook hodlá nabídnout svoji podnikovou sociální síť zdarma, avšak později začne účtovat za podporu, analytické nástroje a integraci s dalšími podnikovými nástroji pro spolupráci jako Microsoft Azure, Office 365, Google Apps, Box, Dropbox atd.