Uskutečnění transakce, jejíž hodnota nebyla zveřejněna, bylo oznámeno na webových stránkách společnosti The Find, která byla založena před devíti lety.
„Klíčoví zaměstnanci naší společnosti přechází k Facebooku a budou usilovně pracovat na integraci naší technologie, aby reklama, která se denně uživatelům zobrazuje, byla cílenější a relevantnější,“ společnost The Find napsala ve svém oznámení.
Pravděpodobně to znamená, že reklamy, které se uživatelům Facebooku zobrazují, budou více ovlivněné tím, jaké produkty si uživatelé prohlíží a kupují přes internet, možná se zvýrazněním místních obchodníků. Jednou z funkcí vyhledávače The Find je právě snaha spojovat online a kamenné obchody tím, že výsledky jsou založené na „sociálním profilu“ uživatele, jak jeho tvůrci tvrdí.
Podle údajů společnosti zahrnuje databáze vyhledávače The Finds přes 500 milionů výrobků z 500 000 obchodů.
Facebook by zakomponováním této technologie mohl zvýšit atraktivitu své sociální sítě pro obchodníky.
Vlastní internetové stránky The Find akvizici nepřežijí.
„Bohužel, náš vyhledávač zmizí kvůli převzetí během několika týdnů z internetu,“ píše se na stránce.