Etarget, poskytovatel kontextové internetové reklamy v ČR, na Slovensku a Maďarsku, zaznamenal v roce 2006 ve všech třech zemích, v nichž v tomto období podnikal, souhrnné 2,247 miliónu eur.
Nárůst tržeb v prvním čtvrtletí 2007 o 216 % v porovnání se stejným obdobím roku 2006 svědčí podle společnosti o mohutném rozvoji internetové reklamy v zemích Visegrádské čtyřky.
Růst tržeb Etarget na Slovensku, v Maďarsku a v České republice je v porovnání s prvním čtvrtletím minulého roku následující:
Slovensko – nárůst 222 %
Maďarsko – 438 %
Česká republika – 167 %
Etarget v dubnu vstoupil oficiálně i na rumunský trh a v blízké budoucnosti plánuje dodávat cílenou reklamu také na další trhy v regionu střední Evropy a Balkánu. Dnes ve čtyřech zemích zobrazí více než 2 miliardy reklamních textových odkazů měsíčně na celem 711 internetových portálech střední a východní Evropy.