Hlavní navigace

CRM pro Pražské služby

13. 12. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Cleverlance dodala systém CRM (Customer Relationship Management) společnosti Pražské služby, u nichž ho budou používat nejen vnitrofiremní uživatelé, zejména obchodníci pro podporu obchodní činnosti, ale také realizátoři zakázek, pracovníci call centra a top management.

Cleverlance dodala systém CRM (Customer Relationship Management) společnosti Pražské služby, u nichž ho budou používat nejen vnitrofiremní uživatelé, zejména obchodníci pro podporu obchodní činnosti, ale také realizátoři zakázek, pracovníci call centra a top management.

„Nový CRM nám umožnil centralizaci správy údajů o zákaznících. Nyní můžeme přistupovat k zákazníkům efektivněji a vylučují se tak i duplicity v komunikaci. Naše obchodní oddělení získalo nástroj pro řízení procesu obchodu od zahájení obchodního případu po ukončení zakázky,“ uvedl Petr Kolbek, ředitel úseku informatiky společnosti Pražské služby.

V IT infrastruktuře Pražských služeb je CRM integrován s dalšími informačními systémy. Registr zákazníků a zakázek v CRM je synchronizován s obdobnými registry v ERP systému. Ověřování identity uživatele a správa uživatelských účtů je realizována pomocí integrace s aplikací Access Manager (Sun Microsystems). Záznamy v CRM se mohou odkazovat na dokumenty uložené v DMS (Document Management System), jehož implementace se nyní ve společnosti Pražské služby dokončuje.

Nasazené CRM je J2EE aplikace provozována na aplikačním serveru Sun Application Server 8.1 na platformě Java 5.0 nad databází MS SQL 2005.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku