;

CRM od Siebelu dominuje v řadě odvětví

28. 11. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ze studie IDC nazvané Americas Customer Relationship Management Software 2005 Vendor Shares: Top 10 Vendors by Vertical Market vyplývá, že aplikace Siebel CRM společnosti Oracle mají z hlediska tržeb prvenství v odvětví finančních služeb, ve zdravotnictví, ve výrobě, v maloobchodě a v odvětví technických služeb

Ze studie IDC nazvané Americas Customer Relationship Management Software 2005 Vendor Shares: Top 10 Vendors by Vertical Market vyplývá, že aplikace Siebel CRM společnosti Oracle mají z hlediska tržeb prvenství v odvětví finančních služeb, ve zdravotnictví, ve výrobě, v maloobchodě a v odvětví technických služeb.

Společnost IDC při určování tržních pozic dodavatelů softwaru CRM vycházela z vertikální segmentace tržeb za rok 2005. Siebel, jehož tržby jsou pro účely porovnání prezentovány odděleně od výsledků Oracle, dominuje trhu. Podle studie společnost IDC v příštích pěti letech očekává největší růst systémů CRM v odvětvích výroby, komunikací a médií a také zdravotnictví. Poptávka po systémech pro řízení vztahů se zákazníky v těchto branžích poroste ročně o 8,1 procenta, 8 procent a 7,2 procenta.

„Siebel si udržuje největší podíl na tržbách v pěti z osmi vertikálních odvětví, na která jsme se ve zprávě zaměřili,“ řekla analytička IDC Mary Wardley.

Autor článku