;

CRM od CCV Informační systémy řídí ve společnosti VMS Vision kromě péče o zákazníky i celou distribuční síť

5. 5. 2016
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: © Mimi Potter - Fotolia.com
VMS Vision, česká výrobní firma zabývající se dodávkami školních a kancelářských tabulí a dalších prostředků vizuální komunikace, vyřešila hned několik potřeb najednou nasazením CRM (Customer Relationship Management) od CCV Informační systémy.

Kromě pozvednutí péče a samotného způsobu práce se svými zákazníky totiž nový systém funguje zejména jako řešení pro řízení distribuční sítě. To vše spolu s krátkou dobou návratnosti vložené investice a bezproblémovou integrací s podnikovým informačním systémem představuje pro obchod i marketing VMS Vision účinného pomocníka.

Lepší řízení distribuční sítě se projevuje do návratnosti investice

Společnost VMS Vision se během své 20leté historie stále více zaměřovala na konstruování a samotnou výrobu svého portfolia, známého pod značkou ekoTAB, přičemž průběžně budovala síť stabilních a perspektivních obchodních partnerů. „Našim cílem je zaměřit se na to, co umíme nejlépe, tedy vývoj a výrobu vizuálních prostředků, které usnadňují lidem sdělování myšlenek. Úspěšný prodej našich výrobků koncovým zákazníkům je však neméně důležitý. Jsem proto rád, že jsme nasazením nového CRM získali, mimo jiné, efektivní nástroj k řízení celé naší distribuční sítě,“ říká Libor Kožoušek, jednatel společnosti VMS Vision.

Systém Microsoft Dynamics CRM dodala společnost CCV Informační systémy a je zde využíván v on-line verzi s využitím platformy Microsoft Azure a napojen na stávající ekonomický systém QI. Návratnost investice do na míru upraveného systému a všech uživatelských licencí je podle odhadů vedení společnosti 18 měsíců.

Přehled a úspora času pro vedení, marketing i obchodníky

Díky novému CRM tak s pomocí funkcí, jako je segmentace dealerů, přesná evidence obchodních aktivit, plánování a kontrola obchodníků, automatická tvorba objednávek a šablon nabídek nebo příprava na schůzku se stávajícím či potenciálním zákazníkem, dochází k úspoře významného množství času. Jednotliví obchodníci a jejich vedení tak mohou lépe zacílit péči o zákazníky.

ICTS24

Zvýšenou výkonnost díky nasazení CRM systému zaznamenává nejen obchod, ale také marketing VMS Vision. Procesy komunikace s obchodníky i zákazníky jsou nyní nejen efektivně řízeny, ale také vzájemně koordinovány. V případě společnosti VMS Vision se jedná jak o kompletní správu marketingových kampaní a jejich vyhodnocování, tak i o správu odpovědí na tyto kampaně, zavedení emailových šablon nebo nástrojů segmentace zákazníků – marketingových seznamů. Integrací CRM se službou MailChimp navíc lze využít automatizace emailových kampaní a v konečném důsledku i lepší získání přehledu o tom, co zákazníky VMS Vision skutečně zajímá.

„Budování vztahů se zákazníky je pro výrobní firmy tohoto typu zcela klíčové, a proto jsme rádi, že zde CRM systém pomáhá detailnímu porozumění individuálních zákaznických požadavků. To pak v konečném důsledku vede k lepšímu zacílení široké nabídky vyráběných produktů,“ říká Martin Vokřál, ředitel divize Customer Services společnosti CCV Informační systémy.