;

CRM: Obsluž se sám

9. 8. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Složité vymačkávání voleb na telefonu ve snaze získat potřebnou informaci již zažil téměř každý. Hodně zákazníků raději zavěsí, než aby se prokousávali často složitým menu. Někteří zas zběsile mačkají všechna tlačítka a doufají, že tak budou okamžitě přepojeni na operátora call centra. Frustraci z vymačkávání voleb by měly zamezit samoobslužné systémy ovládané lidským hlasem. Zákazník pak místo tlačítek zadává povely ústně – údajně prý nemusí ani poznat, že nemluví se živým operátorem. Popularitě se také těší internetové samoobsluhy, kterým dává před telefonem přednost téměř polovina zákazníků.

Složité vymačkávání voleb na telefonu ve snaze získat potřebnou informaci již zažil téměř každý. Hodně zákazníků raději zavěsí, než aby se prokousávali často složitým menu. Někteří zas zběsile mačkají všechna tlačítka a doufají, že tak budou okamžitě přepojeni na operátora call centra. Frustraci z vymačkávání voleb by měly zamezit samoobslužné systémy ovládané lidským hlasem. Zákazník pak místo tlačítek zadává povely ústně – údajně prý nemusí ani poznat, že nemluví se živým operátorem. Popularitě se také těší internetové samoobsluhy, kterým dává před telefonem přednost téměř polovina zákazníků.



Celý materiál si můžete stáhnout zde (PDF, 120 KB).


Výše uvedený dokument je ve formátu PDF. Ke čtení proto potřebujete program Adobe Acrobat Reader. Pokud ho nemáte nainstalován, jeho volnou verzi si stáhnete zde.

Autor článku