;

CRM: Kdo je kdo

9. 8. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nízká kvalita dat, minimální nebo žádná snaha o její zvyšování a nedostatečná či zcela chybějící implementace procesu unifikace klientů. Jinými slovy – firmy velmi často nasazují nejrůznější CRM řešení bez toho, aby pro ně připravily dostatečně kvalitní data. Marketingové kampaně založené na těchto datech jsou pak zbytečně nákladné, málo účinné a vybrané klienty mohou častokrát i obtěžovat.

Nízká kvalita dat, minimální nebo žádná snaha o její zvyšování a nedostatečná či zcela chybějící implementace procesu unifikace klientů. Jinými slovy – firmy velmi často nasazují nejrůznější CRM řešení bez toho, aby pro ně připravily dostatečně kvalitní data. Marketingové kampaně založené na těchto datech jsou pak zbytečně nákladné, málo účinné a vybrané klienty mohou častokrát i obtěžovat.


Celý materiál si můžete stáhnout zde (PDF, 120 KB).


Výše uvedený dokument je ve formátu PDF. Ke čtení proto potřebujete program Adobe Acrobat Reader. Pokud ho nemáte nainstalován, jeho volnou verzi si stáhnete zde.

Autor článku