;

CRM integrované s Lotus Notes

6. 4. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

LLP Prague uvádí na český trh aplikaci LinkPoint, která integruje řešení Pivotal CRM s IBM Lotus Notes. LinkPoint propojuje obě řešení a umožňuje synchronizovat a vzájemně sdílet kontakty a e-maily.

LLP Prague uvádí na český trh aplikaci LinkPoint, která integruje řešení Pivotal CRM s IBM Lotus Notes. LinkPoint propojuje obě řešení a umožňuje synchronizovat a vzájemně sdílet kontakty a e-maily.

Jedním klikem je nyní možné přiřadit e-mail z Lotus Notes příslušné osobě v Pivotal CRM nebo např. sledovat komunikační historii,“ uvedl Jiří Štiller, ředitel LLP Prague.

Aplikace LinkPoint umožňuje podle dodavatele mezi jiným:

  • přístup ke kontaktům bez ohledu na to, zda jsou uloženy v Lotus Notes či v Pivotal CRM, a jejich vzájemnou synchronizaci;
  • přesun příchozích a odchozích e-mailů z Lotus Notes do Pivotal CRM;
  • ukládání e-mailových příloh v Pivotal CRM;
  • připojení e-mailů ke kontaktům, společnostem, obchodním případům, zaměstnancům, událostem a tím vytvoření přehledné a kompletní komunikační historie.

Pivotal je CRM řešení určené pro středně velké firmy. V poslední verzi 5.9 obsahuje mimo jiné i aplikaci Pivotal Handheld pro přístup z mobilních zařízení BlackBerry. Celosvětově má Pivotal přes 1 800 zákazníků včetně firem jako VISA, KPMG, Sharp Electronics nebo Konica Minolta.

Autor článku