Dostupnost nové lokalizované verze CRM řešení CAS genesisWorld oznámila Komix. Jedná se již o devátou verzi CRM produktu německé společnosti CAS Software, která jako novinky přináší uživatelské rozhraní ve stylu systému Microsoft Vista, vylepšené možnosti propojování dat, nové možnosti notifikační služby, vylepšené vyhledávání a celou řadu dílčích změn.
CAS genesisWorld je určen zejména pro trh menších a středních podniků. S pomocí systému genesisWorld mohou podniky optimalizovat obchodní procesy napříč různými odvětvími průmyslu a v celé řadě specifických služeb.
CAS genesisWorld kromě obvyklých CRM funkcionalit obsahuje mimo jiné i kalendář, integrovaného e-mailového klienta, Document Management System se správou verzí, podporu počítačové telefonie, výbornou integraci s řešením MS Office a možnost propojení s libovolným ERP systémem prostřednictvím specificky vyvinutého modulu. CAS genesisWorld je možné rozšířit o intranet/extranetové řešení CAS teamWorks, které bylo rovněž lokalizováno.