;

Citigroup komunikuje s investory pomocí hlasových zpráv

22. 11. 2006
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost Alcatel oznámila, že Citigroup spustila její Automatizovaný systém doručování zpráv (AMDS - Automated Message Delivery System) pro rozesílání hlasových zpráv. Systém nové generace AMDS je postavený na platformě SIP a podle Alcatelu poskytuje alternativu k nákladným proprietárním hardwarovým produktům a externím službám odchozích hovorů. Ovládá se přes běžný internetový prohlížeč a podporuje jej server ACS (Advanced Communications Server), na kterém běží také řešení pro telekonference a vzdálenou spolupráci My Teamwork.

Společnost Alcatel oznámila, že Citigroup spustila její Automatizovaný systém doručování zpráv (AMDS - Automated Message Delivery System) pro rozesílání hlasových zpráv. Systém nové generace AMDS je postavený na platformě SIP a podle Alcatelu poskytuje alternativu k nákladným proprietárním hardwarovým produktům a externím službám odchozích hovorů. Ovládá se přes běžný internetový prohlížeč a podporuje jej server ACS (Advanced Communications Server), na kterém běží také řešení pro telekonference a vzdálenou spolupráci My Teamwork.

Citigroup je s dvěma sty miliony zákaznických účtů ve více než sto zemích světa významnou firmou v oblasti finančních služeb. Její divize Global Equities prostřednictvím AMDS rozešle za noc průměrně 5000 hlasových zpráv. V současné době používá AMDS patnáct set výzkumníků a obchodních analytiků v Severní Americe, Evropě a Asii ke správě a distribuci informací o investicích, a to jak interně, tak externě. Obchodníci Citigroup prostřednictvím AMDS denně dodávají nové informace svým zákazníkům z řad akciových investorů. Řešení AMDS začleněné do CRM systému společnosti Citigroup nahradilo externí služby rozesílání hlasových zpráv, ušetřilo náklady a zároveň umožnilo plnou kontrolu nad vysíláním hlasových zpráv včetně podrobného reportingu.

“Prodej ve světě investičního bankovnictví je závislý na hlasových zprávách a AMDS tak je pro pracovníky Citigroup nedocenitelným pomocníkem,” říká obchodní analytik a asistent viceprezidenta divize Citigroup Global Equities Dan Hollins. “Zaznamenali jsme jednak snížení nákladů, ale hlavním přínosem tohoto produktu je lepší produktivita práce a úspora času, který může být věnován samotnému obchodování. Nyní jsme schopni rychleji oslovit více klientů.”

AMDS je k dispozici jako samostatně dodávaný produkt kompatibilní s jakýmkoli systémem pobočkových ústředen nebo veřejné telefonní sítě, který užívá telefonní interface TDM nebo SIP. Cenová politika softwarových licencí umožňuje jednoduše škálovat systém podle toho, jak roste počet rozesílaných zpráv.

Autor článku