Společnost Alcatel oznámila, že Citigroup spustila její Automatizovaný systém doručování zpráv (AMDS - Automated Message Delivery System) pro rozesílání hlasových zpráv. Systém nové generace AMDS je postavený na platformě SIP a podle Alcatelu poskytuje alternativu k nákladným proprietárním hardwarovým produktům a externím službám odchozích hovorů. Ovládá se přes běžný internetový prohlížeč a podporuje jej server ACS (Advanced Communications Server), na kterém běží také řešení pro telekonference a vzdálenou spolupráci My Teamwork.
Citigroup je s dvěma sty miliony zákaznických účtů ve více než sto zemích světa významnou firmou v oblasti finančních služeb. Její divize Global Equities prostřednictvím AMDS rozešle za noc průměrně 5000 hlasových zpráv. V současné době používá AMDS patnáct set výzkumníků a obchodních analytiků v Severní Americe, Evropě a Asii ke správě a distribuci informací o investicích, a to jak interně, tak externě. Obchodníci Citigroup prostřednictvím AMDS denně dodávají nové informace svým zákazníkům z řad akciových investorů. Řešení AMDS začleněné do CRM systému společnosti Citigroup nahradilo externí služby rozesílání hlasových zpráv, ušetřilo náklady a zároveň umožnilo plnou kontrolu nad vysíláním hlasových zpráv včetně podrobného reportingu.
“Prodej ve světě investičního bankovnictví je závislý na hlasových zprávách a AMDS tak je pro pracovníky Citigroup nedocenitelným pomocníkem,” říká obchodní analytik a asistent viceprezidenta divize Citigroup Global Equities Dan Hollins. “Zaznamenali jsme jednak snížení nákladů, ale hlavním přínosem tohoto produktu je lepší produktivita práce a úspora času, který může být věnován samotnému obchodování. Nyní jsme schopni rychleji oslovit více klientů.”
AMDS je k dispozici jako samostatně dodávaný produkt kompatibilní s jakýmkoli systémem pobočkových ústředen nebo veřejné telefonní sítě, který užívá telefonní interface TDM nebo SIP. Cenová politika softwarových licencí umožňuje jednoduše škálovat systém podle toho, jak roste počet rozesílaných zpráv.