Systém využívá adresace skladových pozic na úroveň přihrádek a on-line komunikujících radiofrekvenčních terminálů. Řešení je dostupné formou služby a nabízené jako jednoduchá alternativa k sofistikovaným WMS systémům pro řízení skladů.
Online a bez počáteční investice
Jednoduše a bez počáteční investice mohou nyní malé a střední společnosti získat aktuální přehled o zásobách a spolehlivější provoz skladového hospodářství díky novému řešení CCV Instantní sklad od tuzemské společnosti CCV Informační systémy. Je dostupné formou služby prostřednictvím webového prohlížeče, přičemž přistupovat k němu lze z libovolného zařízení připojeného do internetu.
Radiofrekvenční identifikace a unikátní grafické rozhraní
Řešení pracuje s adresací skladových pozic na úrovni přihrádek a radiofrekvenční identifikací zboží. Díky evidenci operace „jedním pípnutím“ významně zefektivňuje poziční naskladnění a vychystávání zboží, stejně jako veškeré další operace se zbožím. Na rozdíl od skladového modulu ERP systému nenabízí jen účetní pohled na sklad, ale skutečný aktuální přehled nad skladovými procesy a stavu uloženého zboží, včetně umožnění skladové inventury do úrovně zásobních pozic a reportingu nad jednotlivými zásobami. K rychlé a přesné orientaci přispívá i grafického zobrazení využití skladových prostor, které si uživatel definuje podle skutečnosti, tedy přesně podle reálných rozměrů místností, velikostí regálů a přihrádek. Mezi další užitečné vlastnosti pak patří například evidence GTIN, výrobního a sériového čísla, správa katalogu zboží, hromadné importy a exporty objednávek, a v neposlední řadě možnost integrace s ekonomickým systémem.
„Spuštěním služby CCV Instantní sklad jsme získali on-line přehled o přesném umístění zboží ve skladech. Skladník zboží vyhledává a expeduje pomocí mobilního terminálu, který byl součástí dodávky služby. Pro implementaci jsme předali pouze půdorys skladu s náčrty regálů a seznam zboží. Potom už stačilo přihlášení přes internetový prohlížeč a provedení fyzické inventury pomocí mobilního terminálu. Po spuštění se výrazně zvýšila přehlednost veškerého zboží na skladu. V každém okamžiku ihned přesně víme, kde se zboží ve skladu nachází a nejsou problémem rychlé inventury skutečného stavu skladu. Na první pohled je zřejmý pořádek ve skladu a mám také přehled o veškeré práci ve skladu,“ komentuje přínosy nasazení Dušan Dostál, jednatel společnosti UPS Technology.
„Máme za sebou řadu rozsáhlých a na míru realizovaných projektů řízení skladů (WMS). Proto jsme rádi, že jsme rozšířili naše portfolio logistických řešení o CCV Instantní sklad jako chytré řešení skladové evidence. Rádi bychom tím vyšli vstříc firmám, které nemají tak rozsáhlé potřeby v oblasti řízení skladového hospodářství, avšak chtějí si udržet přehled a pořádek ve skladu,“ popisuje vznik řešení Dalibor Damborský, jednatel společnosti CCV Informační systémy.