;

Akvizice umožní správu stížností

2. 3. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

LLP Prague nabídne v rámci řešení Pivotal CRM nástroje pro správu stížností a zpětné vazby (Complaint and feedback management).

LLP Prague nabídne v rámci řešení Pivotal CRM nástroje pro správu stížností a zpětné vazby (Complaint and feedback management).

Integrace nových funkcí je jedním z výsledků akvizice Respond Group společností CDC Software, jež je výrobcem řešení Pivotal CRM. LLP Prague je výhradním distributorem tohoto řešení v ČR.

I když je správa stížností a zpětné vazby důležitým aspektem pro zlepšení péče o zákazníky, většina dostupných řešení CRM ji zatím neobsahuje,“ říká Jiří Štiller, ředitel společnosti LLP Prague.

Řešení společnosti Respond pro správu stížností a zpětné vazby využívá celá řada finančních společností a subjektů státní správy, např. AXA Insurance, Barclays nebo Aegon. Aplikace je možné nasazovat přes internet a spravovat přes webový prohlížeč.

Speciální přílohu věnovanou CRM naleznete na webu Business Worldu zde.

Autor článku