Marketéři, kteří ve své práci používají umělou inteligenci ku prospěchu značky, a odborníci na nejnovější technologie vás už 18. ledna provedou fascinujícím světem AI na prvním online MARKETING MEETING: AI jako pomocník v marketingu. Ukáží, jak můžete pomocí AI zefektivnit svou práci, zlepšit generování nápadů, urychlit tvorbu reklamního obsahu od tvorby textů, grafiky nebo reklamních spotů. Předvedou, jak naučit AI mluvit firemním jazykem a jak zlepšit péči o zákazníky. Uslyšíte řadu case studies, například jak využívá AI v péči o zákazníky a řešení pojistných škod pojišťovna AXA.
- Jak efektivně zařaditAI do celého marketingového kreativního procesu a jak zlepšit své prompty, abyste z AI toolů dostali ještě lepší výsledky, je téma pro Nikolu Foktovou, kreativní ředitelku agentur Leo Burnett a MSL.
- Jak právně správně promptovat a nezasahovat do autorských práv, osobních údajů nebo nevyzrazovat důvěrné informace? To vysvětlí v praktické přednášce advokát Ondřej Hanák z eLegal.
- Jak může AI smysluplně pomáhat v péči o zákazníky a že využití AI k práci nahrazující lidi vyžaduje mnohem více úsilí, než bychom očekávali, vám ukáže zkušený marketér Pavel Jechort ze společnosti AXA Partners.
- Prompting, RAG nebo fine-tuning? Jiří Malý z Wunderman Thompson Prague představí klíčové techniky při komunikaci s AI nástroji a ukáže jejich potenciál i limity při tvorbě obsahu.
- V přednášce Iva Veselého se dozvíte, jak vytvořit vlastního virtuálního influencera, který oživí komunikaci vaší značky, přinese zapojení i nové příležitosti.
- Jak zapojit AI do celého procesu tvorby brandu a firemního contentu, a také jak naučit ChatGPT mluvit jazykem vaší značky? Na to odpoví konzultantka Lenka Stawarczyk.
Kompletní program akce i registraci najdete na stránkách TUESDAY.CZ.
Můžete využít zvýhodněné ceny za celou sérii setkání MARKETING MEETING, během kterých se do hloubky podíváme na klíčová témata a nové trendy v marketingu. Balíček zahrnuje nejen AI jako pomocník v marketingu 18. ledna, ale také Copywriting od A do Z 7. března a Jak na vymazlený emailing 11. června.
A pro ty z vás, kdo nebudete moci sledovat celé setkání online, budeme mít samozřejmě záznam.