Výnosy konzultační a softwarové společnosti společnosti Adastra činily ve fiskálním roce 2006 výše 676,5 milionů Kč. Meziročně tak Adastra zaznamenala růst výnosů o 33 %.
V uplynulém fiskálním roce se Adastra zaměřila na oblast Data Warehousingu a Business Intelligence a pokračovala i ve vývoji vlastních business-softwarových řešení. Na český trh uvedla např. novou verzi systému pro detekci a odhalování podvodného jednání (Adastra Fraud Management System) nebo nástroj pro řízení marketingových kampaní (Adastra Campaign Management).
Ještě významněji se firma v tomto období soustředila na operativní datovou integraci a správu klíčových podnikových dat – tzv. Master Data Management. Master Data Management umožňuje organizacím dosahovat lepších výsledků díky okamžitě dostupným, přesným a jednoznačným informacím o zákaznících, obchodních partnerech či produktech, a kromě technologických řešení zavádí i procesy řízení datové kvality a „data governance“. Vlajkovým řešením Adastry v tomto oboru je Purity, nástroj pro řízení kvality dat, jehož implementaci Adastra v uplynulém roce zahájila či dokončila v řadě českých a slovenských společností, např. ČSOB, GE Money Bank, Istrobanka, Dexia Banka atd.
Zahraniční operace Adastry představují 38 % celkových výnosů. Kromě České republiky, Slovenska a severoamerického kontinentu realizuje Adastra projekty v západní Evropě (Velká Británie, Německo, Rakousko) a expandovala také na východoevropské trhy (Rusko, Ukrajina). Ve fiskálním roce 2006 se mezi významné zákazníky Adastry zařadily společnosti jako Behr Group, Brit Insurance, DaimlerChrysler AG, Deutsche Bank, Dexia Banka, Global Payment Europe, Home Credit, Kyivstar, Penzijní fond České pojišťovny, Santander Consumer Finance, TELUS Communications Company, Volkswagen AG a další.