Nová lokální služba Zomato pro ČR a SR se spouští tři měsíce po koupi Lunchtime.cz a Obedovat.sk. Díky integraci, která proběhla v relativně krátkém čase, mohou nyní uživatelé v České republice a na Slovensku přistupovat k obsahu Lunchtime a Obedovat na Zomato.com/Czech a Zomato.com/Slovakia. Resp. by měli mít možnost, protože ohlášená adresa zatím nefunguje, jak ukazuje uvodní obrázek, ale snad se již brzo podaří problém vyřešit.
„Jsme rádi, že Zomato, Lunchtime a Obedovat jsou nyní největším zdrojem informací o restauracích v České republice a na Slovensku. Rozšířená služba vychází ze zkušeností Lunchtime a Obedovat v oblasti obědových menu. Zároveň ale přináší další funkce typické pro Zomato, tzn. přístup k obrovské databázi, která čítá více než 10 tisíc restaurací, ze kterých si mohou uživatelé vybírat. Stejně tak jako prvky sociální sítě, které zaručují přístup k tisícům uživatelských hodnocení, recenzí a obrázků,“ říká Deepinder Goyal, zakladatel a výkonný ředitel Zomato.
Kromě integrace obsahu, Zomato také převzalo obchodní model předplatného, který využíval Lunchtime, a udělalo z něj globální produkt, který je restauratérům nabízen ve formě aplikace Zomato for Business. Aplikace mimo jiné nabízí přístup k dennímu menu, které Zomato přezalo z Lunchtime. Aplikace Zomato for Business byla spuštěna v 19 zemích, tedy na všech trzích, kde Zomato aktuálně působí.
„Posledních několik měsíců bylo pro nás velmi zajímavých, protože jsme neúnavně pracovali na vytvoření produktu, který na platformu Zomato přináší to nejlepší z Lunchtime a Obedovat. Uživatelé v České republice a na Slovensku tak získávají přístup ke službě, která vylepší jejich uživatelskou zkušenost, tím, že nabídne aktuální a podrobnější informace o restauracích. Služba přinese i spoustu nových možností majitelům restaurací. Je to tedy nepochybně pozitivní zpráva, jak pro uživatele, tak pro restauratéry,“ říká Peter Švec, regionální ředitel pro Českou republiku a Slovensko.
Čtěte také:
→ Indický Zomato kupuje portály Lunchtime.cz a Obedovat.sk
Globální restarační průvodce kupuje jedničky mezi českými a slovenskými online restauračními rozcestníky - za 65 milionů Kč.
Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.