Hlavní navigace

Značka O2 slaví pět let na českém trhu

6. 9. 2011

Sdílet

Před pěti lety se společnost Telefónica představila celému českému trhu prostřednictvím nové značky O2, bublinek a modré barvy. Společnost Telefónica Czech Republic patří do  skupiny Telefónica, která disponuje celkovým počtem více jak 295 mil. zákazníků.

„Za uplynulých pět let naše společnost prošla velkou změnou a vývojem. Pracuji s týmem lidí, který přináší skutečnou hodnotu zákazníkům i akcionářům. Díky práci našich zaměstnanců jsme dokázali zvýšit pokrytí a zrychlit internet, uvedli jsme zajímavé produkty a otevřeli jsme pobočku na Slovensku, kde jsme letos dosáhli jednoho miliónů zákazníků,“ říká Luis Malvido, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.

Podle žebříčku Czech TOP 100 je společnost Telefónica Czech Republic  8. nejvýznamnější firmou v České republice. Na konci června využívalo služeb společnosti Telefónica Czech Republic bezmála 7 milionu zákazníků. Celkový počet mobilních zákazníků dosáhl k 30. červnu 2011 výše 4 869 tisíc a celkový počet pevných linek 1 611 tisíc. Počet zákazníků vysokorychlostního internetu xDSL dosáhl na konci června 841 tisíc. Rychlé mobilní datové přenosy od O2 používá 1, 3 milionu zákazníků.

Našli jste v článku chybu?