Na svou novou chloubu si ale někteří z nich budou ještě 2-3 týdny muset počkat. Obdržet tablet v pátek 16. března by totiž měli pouze ti uživatelé, kteří svou objednávku uskutečnili ihned po zahájení předprodeje. Zapomínat nesmíme ani na ryzí nadšence, kteří za nový tablet zaplatí nejen nemalým finančním obnosem, ale také 2-3 dny kempování před obchodem. Jinudy už nejbližší cesta nevede.
Ve Spojených státech a Kanadě budou nové iPady objednané prostřednictvím e-shopu společnosti dodány 19. března, tedy tři dny po odstartování prodeje. Australské objednávky mají být doručeny 22. března, zatímco ve Francii, Japonsku, Německu, Švýcarsku a Velké Británie platí 2-3týdenní čekací lhůta.
V České republice, která společně se Slovenskem a dalšími zeměmi představuje tzv. „druhou vlnu“, se nový iPad začíná prodávat v pátek 23. března. Možnost předobjednání však v českém online Apple Storu minimálně prozatím není dostupná.
Situace přitom není žádným překvapením, iPad 2 se ve Spojených státech vyprodal během jediného dne a jeho dodací lhůta se v den zahájení několikrát změnila – nejdříve na 2-3 pracovní dny, pak na 5-7 dní a nakonec na 2-3 týdny. O čtyři dny později se čekací doba rozrostla na 4-5 týdnů.
Podrobnější informace o novém iPadu naleznete na sesterském magazínu PC World, o skutečné „ceně“ nového retina displeje s rozlišením 2048 x 1536 pixelů a jejích dopadech na velikost aplikací a vývojáře si můžete přečíst na Smart Worldu.