Toto číslo bylo v průzkumu vygenerováno ze všech spotřebitelů, kteří tráví online nakupováním více než dvě hodiny týdně. Průzkum, který vyzpovídal více než tisíc online spotřebitelů z celého světa, zjistil, že tato více než polovina všech dotazovaných zrušila svou objednávku kvůli technické chybě či pomalé odezvě webu.
K dalším výsledkům průzkumu patří, že 74 procent všech nakupujících by odešlo ke konkurenci, pokud by se od ní dočkalo lepší zákaznické zkušenosti a rychlejší odezvy v porovnání se svým současným dodavatelem zboží.
Pokud jde o důvody nakupování v online obchodech, uvedlo jako primární důvod 81 procent dotázaných pohodlí, zatímco jenom 61 procent respondentů považuje za důležitou cenu. Stejný počet respondentů pak uvedl, že by při načítání stránky delším jak 30 sekund stránku opustilo a hledalo jiného dodavatele kýženého zboží.
Pro 40 procent respondentů je nejoblíbenějším časem pro nakupování online pracovní den mezi 9. a 17. hodinou, 32 procent dotázaných nejraději nakupuje mezi 17. a 20. hodinou.
Zdroj: TZ GFI Software