GTS Novera spustila nový komunikační kanál - stávající uživatelé i zájemci o služby společnosti nyní mohou pro rychlou komunikaci se společností využít vedle telefonní infolinky a e-mailu nově i chat s operátorem.
Ten spojuje přednosti telefonické a e-mailové komunikace - je interaktivní a přitom písemný. Chat je v provozu přímo na internetových stránkách GTS Novera a jeho použití je velmi snadné.
"Pro zákazníky je možnost rychlého a přitom pohodlného kontaktu v případě dotazů důležitá. Nově zavedený chat jim přináší kombinaci klasického telefonního a e-mailového kontaktu. Umožňuje stejně jako telefon rychlou komunikaci mezi zákazníkem a naším operátorem a přitom je vše písemně - a to je například v případě pomoci s technickými nastaveními nezbytné," řekl Pavel Kocúrek, ředitel úseku péče o zákazníky společnosti GTS Novera.
Chatovat je možné přímo na internetových stránkách společnosti v sekci Kontakty. Po ukončení on-line rozhovoru s operátorem lze kompletní textový záznam vytisknout nebo si nechat odeslat na zadaný e-mail.
Služba Chat s operátorem je v současnosti dostupná denně od 9 do 18 hodin. "Po prvních pár týdnech vyhodnotíme využívání této aplikace a v případě zvýšeného zájmu zákazníků jsme připraveni provozní dobu ještě dále rozšířit," doplnil Pavel Kocúrek.