Yahoo patří mezi legendy internetu. Ostatně i Ivo Lukačovič, tvůrce českého vyhledavače, přiznává, že Yahoo bylo pro něj hlavní inspirací. Poté, co v čele Yahoo stanula bývalá manažerka Googlu Marissa Mayerová, sledujeme proud změn, které mají Yahoo umožnit, aby získal zpět část svých ztracených pozic.
Posledním viditelným krokem je nové logo. Charakterizuje jej nový elegantnější tvar písmen, má ale i prvky kontinuity, jako fialová barva, nestejná velikost jednotlivých znaků a hlavně vykřičník na konci, který je nyní na webu rozmarně animovaný.
Nové logo je sice poslední a hodně viditelnou změnou, ale je to jen jeden element probíhajícího procesu. Yahoo koupila v posledních letech desítky malých i větších technologických firem, které mají stárnoucí legendě internetu získat především mladé a mobilní uživatele. Mezi největší akvizice patří zakoupení blogovacího serveru Tumblr.
Nová strategie zatím funguje, Yahoo oznámil v srpnu 2013 46% meziroční nárůst čistých příjmů.
Čtěte také:
→ Yahoo koupí Tumblr za 1,1 miliardy USD, chce přitáhnout mladé a mobilní uživatele