Společnosti Xerox/Fuji Xerox patřilo v roce 2007 na světovém trhu řízených tiskových služeb 53 procent, v západní Evropě pak její tržní podíl činil 50 procent.
Pravomoc vlastnit a pracovat s určitými dokumenty je obvykle rozdělena mezi zaměstnance napříč celou firmou a jejími odděleními. Díky komplexnímu přístupu služeb Xerox Office Services vycházejícím z principů Lean Six Sigma mohou zákazníci určit skutečné náklady na tisk, kopírování a faxování kdekoliv ve firmě. Je možné rovněž sledovat, jak často a kdy se používají kopírky, tiskárny a další zařízení. Na základě těchto informací vytváří Xerox strategie, které nejenže reagují na požadavky pracoviště, ale zároveň zvyšují jejich efektivitu a snižují množství odpadu.
Kromě svého vlastního vybavení spravuje Xerox v kancelářích po celém světě i více než milión konkurenčních zařízení. K těmto službám patří i zákaznická podpora, opravy při poruchách zařízení, dodávky spotřebního materiálu, smlouvy o zajištění dané úrovně služeb a samotné pořízení (nákup).