;

Webový klient K2 prošel řadou zajímavých inovací

14. 11. 2012

Sdílet

Kontaktní centrum bylo vytvořeno speciálně pro webového klienta a je přímo napojeno na telefonní ústřednu. Dokáže zareagovat na každý hovor, automaticky identifikovat osobu či firmu podle telefonního čísla v databázi kontaktů v IS K2. O hovoru lze vytvořit záznam v modulu CRM, dále také vytvořit statistiky (nepřijaté hovory, přijaté hovory, volaná čísla, délka vyzvánění), ale také nastavit přesměrování hovorů apod.

Zpřístupnění modulu Zakázky ve webovém klientu K2 usnadní práci především obchodním zástupcům, kteří nyní mohou přímo na schůzce u zákazníka poradit s výběrem zboží a z terénu objednat celou zakázku. Tento modul je navíc propojen i se čtečkou čárových kódů.

Novým modulem celého IS K2, a tedy i webového klienta K2, je modul Úkoly. Jedná se o klasické zadávání, vyřizování a kontrolu úkolů. Prostřednictvím webového klienta získává uživatel plný přístup k tomuto modulu, což znamená, že úkoly lze sjednávat, řešit či delegovat například i z domova nebo odkudkoli. Součástí tohoto modulu je i možnost označit úkol za vyřešený.

K dalším změnám webového klienta patří zavedení notifikací, grupování, tedy vytváření skupin podle dané hodnoty daného pole, nově též fungují odkazy na jednotlivé osoby atd.

Našli jste v článku chybu?