Holding se bude soustředit na rozvoj podnikání se zahraničním přesahem na principu Digital first. Zároveň bude sázet na hyperlokálnost, nebo-li osobní kontakt a specifický data analyzing pro klienty v regionech a id, entifikaci jejich lokálních potřeb. Zakladatelé a vedení všech firem zůstávají ve svých pozicích a získávají podíl ve vznikajícím holdingu. Všechny společnosti se rozhodly neuvádět hodnotu transakce.
Unikátnost skupiny je v propojení podnikatelských subjektů z různých oborů a sfér podnikání, pro které je společná digitalizace a práce s daty. „S agenturou PRIA máme společnou filozofii podnikání a v mnohých ohledech se doplňujeme. Ať už se jedná o regionální pokrytí PRIA, či globální know-how Dark Side. To považujeme v případě takto ambiciózního projektu za klíčové. Nicméně zázemí agentury Dark Side i PRIA zůstává a ponecháváme si všechny naše klienty a pracovníky,“ říká Tomáš Jindříšek, zakladatel a jednatel agentury Dark Side.
Digital First Marketing Group se bude zaměřovat na tři oblasti. Jednou z nich jsou vertikály byznysu, jako jsou banking-finance, food-drink, retail & FMCG a další. To vše na principu Digital first. „I když se nejedná o zcela nový koncept, Digital first si v ČR pořád hledá své místo. V Digital First Marketing Group budeme dávat digitalizaci na první místo. Využijeme globálního know-how, které jako agentury máme, technologického zázemí s velkým objemem dat, které má eD system, a nenahraditelný vhled do trhu díky strategické spolupráci s BDO Advisory. Rozhodně to nebude digital only. Naopak, ostatní nástroje mají nenahraditelnou úlohu a musí být s digitalizací v harmonii,“ vysvětluje Jan Podzimek, zakladatel a jednatel agentury PRIA.
Další oblastí je hyperlokálnost. Díky tomu, že jednotliví členové holdingu mají své zastoupení po celé ČR a data mají mít taktéž z celé republiky, tak umějí využít opravdu hyperlokální znalosti, a tím řešit potřeby klientů na místě a s ohledem na danou lokalitu. „Nejlépe tento princip vystihuje, že máme globální know-how a zároveň rozumíme byznysu klienta lokálně a lokálně ho také realizujeme. Nejsme pragocentričtí a uvědomujeme si, že byznys je silný i v regionech. Je to dlouhodobý trend, a proto považujeme za obrovskou výhodu naše zastoupení v Čechách, na Moravě a ve Slezsku,“ říká Tomáš Jindříšek.
Poslední oblastí je HR first, kdy skupina využije moderních principů zaměstnávání. K současným týmům přibudou externí partneři, které nejvíce vystihuje pojem digitální nomádi. „Chceme dát všem prostor na specializaci a možnost rozvíjet svou kariéru odkudkoliv. Potenciální kolega či kolegyně nesmí vnímat jako nevýhodu, že bydlí v jiném městě, než je sídlo agentury. Propojením agentur se navíc nabízejí možností různých stáží,“ doplňuje Jan Podzimek.
Klíčovou společností při vzniku Digital First Marketing Group je společnost eD system group, která díky svému mezinárodnímu zastoupení a silné finanční a technologické pozici umožňuje naplnit ambici stát se dominantním hráčem v regionu střední a východní Evropy (CEE) ve využívání digitálních technologií inovativním způsobem na poli marketingu a komunikace. „Pro eD system se jedná o strategickou investici, nový směr. Věříme v digitální budoucnost a stejně tak věříme v potenciál, který má tento vznikající subjekt díky inovativnímu přístupu a know-how agentur PRIA a Dark Side. Chceme využít naši infrastrukturu a data k další expanzi s ohledem na principy Digital first,“ říká Martin Štrupl, řídící partner skupiny eD system.