„Za dva roky se nám díky komplexnímu ICT řešení Vodafone OneNet podařilo vybudovat pozici silného hráče v segmentu firemních zákazníků. Jen v posledním roce počet firem, využívajících OneNet, vzrostl trojnásobně,“ uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu a dodává: „Hlavní předností je náš individuální přístup dle potřeb zákazníků, schopnost jim optimalizovat náklady, snižovat investice do technologií a dodat precizní servis a péči.“
Vodafone nabízí telekomunikační služby pro všechny podnikatele, od nejmenších živnostníků, středně velké firmy až po velké korporátní společnosti. V segmentu firemních zákazníků eviduje více než 540 tisíc SIM karet a provozuje přes patnáct tisíc fixních datových a hlasových přípojek.
Řešení Vodafone OneNet získává velký ohlas nejen v České republice, ale i v dalších zemích, kde operátor působí. Proto se skupina Vodafone rozhodla pod hlavičkou Vodafone OneNet zastřešit všechny konvergované nabídky, které respektují moderní potřeby a požadavky podnikatelů a firem. Nedávno se rozhodla toto řešení využívat desítka firem, které patří do investiční a finanční skupiny KKCG.