Vodafone Park integruje služby, jako jsou přehledy hovorů, evidence SMS/MMS či mobilní kontakty. Tento základ rozvíjí Vodafone ve spolupráci s Cleverlance do sociální sítě pro komunikaci uživatelů mobilních služeb mezi sebou. Nabízí možnost se propojit se svými přáteli, spolužáky, kolegy i rodinami. Uživatelé zároveň mají možnost si v komunitním portálovém řešení sestavit svoji vlastní pracovní plochu složenou z různých služeb a informačních zdrojů, které si vybírají z katalogu aplikací. Mezi ně patří například personalizované zpravodajství, počasí s možností zasílání sms, přehledy nově nabízených/poptávaných nemovitostí nebo další gadgets (miniaplikace) umožňující sdílení či zobrazování obsahu od jiných uživatelů nebo z jiných sociálních sítí.
Portál s vlastnostmi komunitních sítí se opírá o produkt vyvinutý společností Cleverlance s názvem Cleverlance Community Platform. Podporuje světové otevřené standardy Google Gadgets a Open Social API a umožňuje Vodafonu dlouhodobě těžit ze široké škály webových aplikací – gadgets, nástrojů a systémů, které na bázi těchto standardů ve světě vznikají.
Řešení Cleverlance umožňuje zároveň integrovat do komunikačního portálu řešení a systémy třetích stran. Nabízí se tak pro ně široké spektrum služeb a funkcí komunitního portálu prostřednictvím otevřeného aplikačního rozhraní. Třetí strany tak mohou přímo oslovovat komunitu svými aplikacemi uvnitř portálového řešení a mají též možnost využít telekomunikačních služeb mobilního operátora, které jsou součástí aplikačního rozhraní.
Technické podrobnosti Cleverlance Community Platform:
• Plně podporuje Google Gadget Standard
• 100% implementace OpenSocialAPI
• Podpora J2EE platforem
(JBoss, Apache Tomcat, GlassFish, Oracle Web Logic, IBM WebSphere)
• Podpora OAuth a OpenID
• Možnost rozšíření API o zákaznické funkce
Více informací naleznete na oficiálních stránkách Vodafone Park: http://park.vodafone.cz/