;

VMware představuje nástroje určené pro spolupráci a komunikaci

2. 11. 2011

Sdílet

V souvislosti se svou vizí budoucnosti aplikací v éře po PC představila společnost VMware nové aplikace pro iPad a aktualizované aplikace pro Android.

„Moderní uživatelé z firem hledají stále efektivnější způsoby, jak propojit nejrůznější aplikace a sdílet informace se svými spolupracovníky, partnery a zákazníky prostřednictvím mobilních platforem,“ říká Brian Byun, viceprezident a generální manažer Cloud Applications, VMware.

Podle nejnovějších zpráv o příjmech společnosti Apple nasazuje či testuje iPady 86 % firem z Fortune 500, z toho až 75 % tak učinilo v minulém čtvrtletí. Mobilní aplikace SlideRocket a Socialcast zdůrazňují potřebu vybavit vzájemně propojené podniky a oddělení uživatelsky centralizovanými komunikačními nástroji a nástroji pro spolupráci, které by zvyšovaly jejich obchodní výsledky.

Chytré prezentace pro mobilní zaměstnance

SlideRocket podle tiskového vyjádření přetváří prezentace tak, aby splňovaly požadavky dnešních firem a disponovaly potřebnými grafickými funkcemi, analytickými a náhledovými vzorci, zpětnou vazbou v reálném čase, integrací do sociálních médií a mobilními funkcionalitami, které zvládnou i hlubší úroveň propojení, zapojení kolegů a zpětné vazby. Díky nové  aplikaci SlideRocket Player iPad mohou uživatelé sdílet prezentace, ať již prezentují posluchačům sedícím naproti u stolu či na opačné straně zeměkoule. Uživatelé také mohou kohokoli pozvat ke sledování prezentace díky odkazu. Nová aplikace pro iPad umožňuje stáhnout si SlideRocket nebo PowerPoint prezentaci, která může být sdílena kdykoli a kdekoli, a to ať online, tak offline.

SlideRocket Player poskytuje uživatelům iPad možnost získat výrazný prezentační nástroj, který pomáhá odborníkům na cestách oslovit zákazníky.

Sociální nástroje pro firmy

Socialcast, nová aplikace pro iPad a její aktualizovaná verze pro Android, umožní uživatelům přístup k jejich Socialcast komunitě, ať už se budou pohybovat kdekoli. Zaměstnanci díky ní získají možnost spolupracovat se svými kolegy prakticky z jakéhokoli místa. Budou moci aktualizovat posty, sdílet data a na dálku se připojit ke spolupráci na důležitých pracovních projektech. Navíc Socialcast podpoří bezpečné připojení prostřednictvím OAuth 2.0. Díky OAuth 2.0 a Socialcast budou moci firmy rozšířit svou dosavadní zkušenost s desktopem také do mobilních zařízení a dalších webových stránek s důvěrou, že jejich osobní informace zůstanou v bezpečí.

Našli jste v článku chybu?