Hlavní navigace

Trask zřizuje nové oddělení zaměřené na zákaznické inovace

28. 8. 2012

Sdílet

Oddělení má za cíl podporu inovativních myšlenek a schopnost přenášet je ke klientům. Cílem Trasku v této souvislosti je, aby byl v České republice považováni za inovátora. Nové oddělení Research & Development, které vzniká pod vedením Jana Antoše, si klade za cíl propojit inovátory ze strany zákazníků se specialisty z Trasku a najít správná témata a čas, kdy se jim věnovat.

Pro uvedení skutečně inovativních řešeních je nutná spolupráce se zákazníky od samého počátku. Ze zákazníků se tak v podání Trasku stávají partneři. V rámci R&D se mění i model spolupráce se zákazníky, kdy jde o společné investování do nových oblastí a společný vstup na trh s inovativními službami.



Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality