Akce se zúčastnili zástupci velvyslanectví České republiky na Ukrajině, ukrajinské exekutivy a klientů, stejně jako vrcholový management samotné společnosti.
Na Ukrajině působí Unicorn již od roku 2011. Tehdy získal první zakázku - projekt pro banku UkrSybBank. Následovaly další projekty v oblasti energetiky, kde ukrajinský tým dodává řešení jak pro zákazníky z EU, tak i pro ukrajinské klienty - například provozovatele ukrajinské přenosové soustavy UkrEnergo. K zásadnímu nárůstu řad specialistů došlo v roce 2015, kdy ukrajinská pobočka začala poskytovat ICT služby západoevropským zákazníkům formou nearshoringu. Největším z nich je kosmetická firma Oriflame, která Unicornu svěřila údržbu a rozvoj svého prodejního, logistického a platebního systému.
Jan Konrád, International Services Director, říká: „Velmi mě těší nárůst ukrajinských aktivit Unicornu v poslední době. Je to výsledek vynikající spolupráce našich týmů na Ukrajině, v České republice a v Holandsku. Otevření našeho nového zastoupení v Kyjevě je logickým vyústěním tohoto úspěchu a předpokladem pro naplnění našich rozvojových cílů pro nejbližší roky.“