Tohoto výsledku dosáhl U:fon za rok a půl po vstupu na český trh a pouhých šest měsíců po spuštění mobilních hlasových služeb.
„Hlavním důvodem, proč jsem se rozhodl pro U:fonovy služby, byla bezkonkurenční cenová nabídka,“ řekl překvapený stotisící zákazník U:fona Filip Vaněk ze společnosti Pragoperun a dodal: „V zaměstnání se zabývám značením pracovních oděvů a jsem pracovně často i několik hodin na telefonu s našimi IT specialisty. Díky U:fonovi si teď budeme volat mezi sebou zdarma.“ Pro jubilejního zákazníka si personál značkové prodejny U:fon Centrum Černý Most připravil jako dárek další mobilní telefon do rodiny.
„Pro všechny z nás v U:fonovi byl rok 2008 velice vzrušující. Pokračujeme v rapidním růstu, rozšiřujeme portfolio služeb, budujeme síť, přinášíme zákazníkům stále lepší hodnotu a zároveň neustále zlepšujeme kvalitu poskytovaných služeb,“ říká Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona, a dodává: „Stotisící zákazník je velikým přelomem pro všechny z nás a z U:fona se tím stal významný hráč na trhu. Pro nás je to ale pouze začátek; denně aktivujeme stovky nových účtů pro zákazníky, kteří oceňují hodnotu námi poskytovaných služeb. Je samozřejmě na místě, abychom všem zákazníkům, kteří s námi s důvěrou šli v našich prvních krocích, poděkovali za důvěru.“
Počet zákazníků U:fona a podíl jednotlivých služeb
Celkem k 29. lednu: 100 000 zákazníků
Hlasové služby: 65 000 zákazníků
Mobilní datové služby: 35 000 zákazníků
„Ačkoliv náš segment pevných linek a mobilního internetu neustále roste, prodeje mobilních hlasových služeb od čtvrtého kvartálu minulého roku rapidně akcelerují. Díky balíčkovým slevám či speciální edici 2v1 tarifu Za 300 je výhoda volání a SMS v síti zdarma jasným a srozumitelným řešením pro zákazníky. Okamžitě pochopili, kolik mohou s voláním a SMS v síti zdarma ušetřit. Společně s výhodnou cenou za volání do ostatních sítí za 3,90 Kč vč. DPH se tarif Za 300 stal nejprodávanějším mobilním tarifem U:fona,“ vysvětluje dynamiku růstu zákaznické báze posledních měsíců Lukáš Antoš.
Klíčové milníky v historii U:fona
14. 5. 2007 - Vstup U:fona na český trh (pevné linky, mobilní internet)
31. 12. 2007 - 65 % pokrytí populace
16. 6. 2008 - Spuštění mobilních hlasových služeb
Červenec 2008 - Vlastní retailové prodejny
Srpen 2008 - Vysokorychlostní mobilní Fofr internet Za nula bez paušálu
Září 2008 - Revoluční odměňování zákazníků za příchozí hovory z jiných sítí
31. 12. 2008 - Více než 84 % pokrytí populace ČR
29. 1. 2009 - U:fon dosáhl mety 100 000 aktivních zákazníků