Posledním důkazem přituhování v tomto druhu byznysu se stal krach slevového portálu Cupolis. Cupolis je spoluvlastněn Slevomatem, patřil mezi úplně první české slevové servery, ale neustál tlak konkurence. Ze slevového serveru se změnil na slevový agregátor, tedy na místo, kde se shromažďují slevové nabídky slevových serverů. Podobný osud jako Cupolis potkal server BigSale.cz, který se také proměnil ze slevového serveru na agregátor slev.
„Na slevovém trhu je stále přes 200 serverů a zásadním způsobem se prohlubuje propast mezi deseti až patnácti leadery trhu a zbytkem, který nestíhá,“ popisuje Michal Hardyn ze serveru SlevyDnes.cz. „Méně úspěšné servery nezvládají komunikovat se všemi zákazníky, nedaří se jim prodávat dostatek voucherů, čímž se pro obchodníky stávají nezajímavými a celkově to negativně poznamenává celý trh,“ popisuje konkrétní případy Hardyn.