;

Tomáš Bičík rozšířil tým Mediaresearch

3. 5. 2011

Sdílet

Tomáš Bičík má od 1. 5. 2011 na starosti rozvoj mezinárodních aktivit TV metrového měření a podporu stávajících a nových produktů a služeb Mediaresearch. Podílet se bude i na vývoji měření sledovanosti médií, především moderních digitálních komunikačních kanálů. Do Mediaresearch přišel ze společnosti GroupM, která zastřešuje mediální agentury WPP (MediaCom, Mediaedge:cia, MindShare a Maxus), kde zastával pozici ředitele pro výzkum, nástroje a technologie. Je odborníkem na reklamní a mediální scénu, a to nejenom v ČR, ale i v zahraničí. Kromě práce v agentuře působil i jako zástupce AKA (Asociace komunikačních agentur) v odborných komisích (ATO, SKMO, Unie vydavatelů, SPIR atd.).

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality