Tieto Mobile Shopper pomáhá obchodníkům navázat kontakt se zákazníky prostřednictvím jejich chytrých telefonů a nabízet jim služby podle místa, kde se právě nacházejí. Cloudová platforma společnosti Tieto nabízí řadu předpřipravených funkcí, jako je například online správa adres provozoven a obchodů, provozních dob a také speciálních nabídek. Díky tomu je podle tiskového vyjádření možné službu spustit v krátké době a zároveň minimalizovat investice prodejců do potřebných technologií.
Tieto Mobile Shopper podle svých autorů pomáhá zvýšit poměr tržeb na zákazníka a zlepšit nabízené služby. Obchodníci mohou například pomoci zákazníkům nalézt konkrétní obchod nebo je přilákat prostřednictvím nabídek a reklam. Zákazníky lze také odkazovat na internetové stránky nebo s nimi navázat kontakt díky personalizovaným informacím. Personalizované služby představují jeden z plánovaných kroků a budou zahrnuty v příštích verzích. Součástí služby je také aplikace určená pro zákazníky s telefony iPhone a mobily s operačním systémem Android. Podporu dalších platforem Tieto připravuje.
Janne Maunu, manažer portfolia Industry Solutions společnosti Tieto, říká: „Prodejci jsou dnes nuceni vypořádat se s rozvojem mobilních služeb. Mohou však být na pochybách, zda jsou jejich služby kompatibilní s mobilním prodejním kanálem. Proto hledají záruky kontinuity v proměnlivém světě. Mobilní služba společnosti Tieto jim pomáhá zvládat rostoucí požadavky zákazníků na lepší a více personalizované služby. Navíc lze mobilní službu upravit na míru různým obchodním potřebám.“
Služba Tieto Mobile Shopper je jedním z cloudových řešení společnosti Tieto zaměřených na retailový segment. Vychází z platformy Consumer Mobility společnosti Tieto, kterou je v řadě různých průmyslových odvětví možné nasadit jako základní prvek nabídky mobilních služeb.