Motorola modernizuje maloobchodní dodávkový řetězec španělského pivovaru Heineken. MS-DOS v Heinekenu skončil, namísto něj přichází Windows Mobile a Bluetooth.
Španělský pivovar a výrobce a distributor alkoholických i nealkoholických nápojů Heineken España si vybral mobilní terminály Motorola pro modernizaci svého maloobchodního dodávkového řetězce a pro zvýšení provozní efektivnosti. Od zavedení mobilních terminálů Motorola MC9000, které jsou postavené na systému Windows Mobile, se v Heinekenu údajně snížil výskyt ztráty dat o 98 %.
Heineken España začal používat nové mobilní terminály jako součást modernizace centralizované IT platformy v rámci celé skupiny, která slouží provozním jednotkám jako jsou Heineken, Cruzcampo, Amstel a Legado de Yuste.
„Nové přenosné terminály Motorola zajišťují přenos dat do a z našeho centrálního systému v rámci zcela transparentního procesu, který je díky technologii Bluetooth integrované do terminálů rychlejší než kdykoliv předtím,“ uvedl Victor García, manažer pro informační systémy v Servicios Integrales a Horeca (SIH), IT skupině pro Heineken España.
„Naše stará přenosná zařízení byla založena na operačním systému MS-DOS, který zpomaloval, poškozoval a ztěžoval přenos dat mezi našimi obchodními zástupci a záložními systémy. Docházelo ke značnému plýtvání času. Náš prodejní tým nám sdělil, že bylo velmi složité a frustrující vytvářet a udržovat spojení s přenosnými tiskárnami při používání infračervené technologie na starých přenosných zařízeních.“