;

Tech Data reaguje na zvýšení cen od výrobců podporou resellerů

27. 4. 2009

Sdílet

Navýšení se týká především produktů značky Hewlett-Packard, která k tomuto kroku přistoupila na všech evropských trzích ve snaze o zefektivnění partnerských programů s distributory IT. Navýšení se odrazí v nových cenách notebooků, počítačů, tiskáren a serverů HP. Nová politika firmy se dotkne jak samotných prodejců IT techniky, tak českých distributorů informačních a komunikačních technologií.

Společnost Tech Data Distribution sleduje nové ceny a aktivně přistupuje k nalezení nejlepšího řešení pro resellery. Navýšení cen se kromě jiného chystá kompenzovat podporou svých partnerů v rámci vlastních marketingových aktivit, věrnostních programů či akčních slev v programu Happy Hours. Všichni reselleři se tak budou moci opřít o finanční stabilitu společnosti a její špičkové služby.

Tech Data v souvislosti se změnami v partnerském programu HP přivítala, že nový systém zajistí větší přehlednost o cenách a zefektivnění procesů souvisejících se skladováním produktů. To by v budoucnu mohlo zajistit lepší konkurenceschopnost firmy na trhu s IT produkty. Tech Data je zároveň odhodlána tyto benefity přenést do své podpory partnerům a resellerům. Efekt současného navýšení cen pak bude do budoucna eliminován právě efektivnější spoluprací s HP.

Našli jste v článku chybu?