;

Tech Data: Marketingovým manažerem pro Autodesk se stal Petr Chaloupka

6. 11. 2009

Sdílet

Petr Chaloupka z Tech DataPetr Chaloupka do Tech Data přichází ze Siemens PLM Software, kde pracoval jako SW Application Engineer a později Sales Manager. Jako takový měl na starosti i oblast marketing managementu, koordinoval například přestavbu firemních stránek, inzertní i internetové kampaně, zajišťoval zákaznické průzkumy nebo vedení firemního časopisu. V oblasti produktového managementu řídil tvorbu marketingových plánů jednotlivých oddělení nebo organizaci seminářů a konferencí.

Petr Chaloupka má 40 let a má zkušenosti i z jiných společností orientovaných na prodej softwaru. Vystudoval Fakultu strojní Českého vysokého učení technického v Praze, mluví plynně anglicky. Velmi dobře se orientuje v problematice CRM.

Právě tyto zkušenosti hodlá zužitkovat i v Tech Data, která je výhradním distributorem produktů a řešení Autodesk v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.

Našli jste v článku chybu?