Jaký potenciál se skutečně skrývá pod heslem Web 2.0? Které rámcové podmínky činí nové webové technologie úspěšnými? U multimediálních řešení T-Systems na veletrhu CeBIT se bude od 3. do 8. března 2009 vše točit kolem digitálního životního a pracovního prostředí. Budou k tomu patřit témata jako Location Based Services na mobilních městských portálech, pracoviště budoucnosti nebo nové technologie elektronického obchodování, jako například Community-Shopping. V pozadí koncepce „Život 2.0“ je rozhodující vývoj: sílící prolínání webu, resp. internetu a společnosti.
Rozhovor profesora Newyorské univerzity Claye Shirkyho a člena vedení T- Systems Multimedia Solutions Dr. Franka Schönefelda bude věnován společenským změnám vyvolaným internetem. Vysvětlí též sociálně-ekonomické efekty nových technologií. (Forum Webciety 4. března v 11,30 hod.).
Zkrátka nepřijde ani praxe: zástupci T-City ve Friedrichshafenu například předvedou, jak užívat mobilní internet k dodávání místních informací občanům. Tyto takzvané Location Based Services podporují výměnu informací mezi veřejnými zařízeními a občany a podniky (Webciety-Forum, 4. března v 16,10 hod.).
T-Systems Multimedia Solutions také ve svém veletržním stánku představují některá nová řešení. Pomocí řešení Community-Shopping and Socialising mohou webové obchody pro své zákazníky simulovat tržní situace blízké realitě. Zákazníci se vidí z ptačí perspektivy, mohou vzájemně navazovat kontakt a vzájemně si radit. Přitom se jedná o řešení, které analyzuje podnikatelské znalosti a snadno je zpřístupňuje.
Zohledňuje všechny zdroje dat, jako mimo jiné wiki, blogy, klasické internetové a intranetové obsahy, systémy CRM a e-maily při dodržení všech bezpečnostních aspektů.
T-Systems Multimedia Solutions na veletrhu CeBIT: Hala 6, Webciety, G60