Cílem Katalogu služeb (Service Level Managementu) je poskytnout jediný zdroj konzistentních informací o všech dohodnutých IT službách v podniku a zajistit širokou dostupnost všem, kdo jsou oprávněni k němu přistupovat. Nový modul umožňuje vytvoření a udržování katalogu služeb obsahujícího informace o všech službách v provozu a o těch službách, které jsou do provozu připravovány.
Výsledkem je přesný a aktuální přehled o stavu, rozhraních a závislostech všech provozovaných i připravovaných služeb a to v živém prostředí. Samozřejmostí je i základní workflow správy katalogu služeb, které spočívá v auditu změn jednotlivých atributů a v procesu schvalování změn. Katalog také umožňuje generování exportů nastavení jednotlivých služeb a KPI, možnost ukládání příloh či přímé napojení jednotlivých KPI na vyhodnocovací systém (např. SyDesk).
Nová verze SyDesk 6.5 obohacená o Katalog služeb bude prospěšná při procesu návrhu, správy a hodnocení podnikových služeb, a to nejenom v oblasti IT, ale služeb obecně. Mezi její uživatele budou patřit jak IT manažeři, tak i další vedoucí pracovníci, pro něž je sledování kvality a dostupnosti služeb podstatné.